Нұра ауданының мәдениет және тілдерді дамыту бөлімі
Нұра орталықтандырылған кітапханалар жүйесі

Ай кітабы

Астана.Путеводитель / Составитель Р.Турлынова. – Астана: Фолиант, 2018. – 144 с.
Самоучитель английского языка для начинающих + СD / С.А. Матвеев. – Москва: АСТ, 2014. - 351с.
Ағылшынша өз бетімен үйрену қарапайым және қолжетімді курсы. Оқу құралы 3 бөлімнен және қосымшадан тұрады. Бірінші бөлімде сіз қажетті грамматикалық ақпаратты, сонымен қатар дискіде тындауға болатын ағылшын тілінің қысқаша фонетикалық курсын таба аласыз. Екінші бөлімде сіз алған білімдерді практикалық қолдану мүмкіндіктерімен танысасыз. Үшінші бөлімде тиісті тақырыптар .бойынша көптеген қызықты диалогтарды ұсынады, оларды дискіде тыңдауға, оқуды, айтылымды және аударманы орындауға болады. Бұл оқу құралы ағылшын тілінің негіздерін меңгеруге, кедергілерді еңсеруге және сөздік тілін толықтыруға көмектеседі.

Анонс

Іс-шара анонсы Қазан – 2019 жыл


 

Көпшілік жұмыс

 

Уақыты

1

«Поэзиядағы, музыкадағы, бейнелеу өнеріндегі күз»

02.10.19

2

Өлеңдер сайысы «Сәкен - жырдың сарқылмас дариясы» Сәкен Сейфуллиннің 125 жылдығына арналған

15.10.19

3

Актуалды диалог  «Рухани келісім әлемі»

18.10.19

4

Көрме «» А.Нүрпейісовтың 90 жылдығына арналған

22.10.19

5

Акция «Бір ел- бір кітап»

25.10.19

6

Флешмоб  «Кітапқа құрметпен»

29.10.19

 

Көрнекілік насихат

 

1

Таңғажайып әлем!»

01.10.19            

2

 Көрме-ақпарат «Стратегия-2050: дамудың жаңа стратегиясы»

Тоқсан бойы

3

Көрме шақыру  «Жат ағымнан аулақ бол»                                     

07.10.19

4

Кітап көрмесі «Духовность – путь к миру и согласию»

14.10.19


Авторландыру

Электронды мемлекеттік қызмет - сыбайлас жемқорлыққа тосқауыл

Қаралды (164)

Сыбайлас жемқорлықтың проблемасы толғақты сұрақтардың бірі болып тек Қазақстанда емес, дүние жүзінің көпшілік елдерінде есептелінеді және әр-түрлі дәрежеде барлық мемлекеттерге тән.
Қазақстандықтардың түсінігі бойынша жемқорлық жағымсыз мағына екені айқын, көбінесе жиірек пара алушылық пен пара берушілікке теңейді, көпшілік халықпен құқықтық қылмыс болып есептелінеді. 
Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру – бұл сыбайлас жемқорлыққа қарсы маңызды тұрғыдағы іс-әрекет және Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдардың қызметіне азаматтардың сенімін арттыру, және де Қазақстан Республикасының 2015-2025 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегиясы мақсаттарының бірі.
Сыбайлас жемқорлық көрністерің алғашқы шартының бірі болып мемлекеттік қызметкердің азаматтармен тікелей қарым-қатыныстың болуы, демек мемлекеттік қызметті алу процедурасы ашық және қарапайым болса, соғұрлым сыбайлас жемқорлықтың деңгейі азаяды. Бұл жағдайда, қазіргі заман ақппараттық технологиясын кеңінен пайдалану, мемлекеттік қызметті көрсету процедурасын барынша автоматтандыру және оларды электронды түрде көрсету (мысалы, мемлекеттік корпорация және «электронды үкімет» арқылы)  арқылы адам факторының ықпал етуін азайту қажет.  
Барлығы мемлекеттік кірістер органдарымен мемлекеттік қызметтің 48 түрі, оның ішінде 28 – салық және 20 кеден саласында, сонымен бірге 26 қызмет «Азаматтарға арналға Үкімет» Мемлекеттік корпорациясы (Халыққа қызмет көрсету орталығы)  арқылы көрсетіледі, оның ішінде көбіне талап етілетін келесі қызметтер:  
1. Жеке практикамен айналысатын адам ретiнде тiркеу есебiне қою;
2. Этил спиртінің өндірісіне лицензия беру;
3. Алкоголь өнімін өндіруге лицензия беру;
4. Алкоголь өнімін өндіру аумағында оны сақтау және көтерме саудада өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, алкоголь өнімдерін сақтауға және көтерме саудада өткізуге лицензия беру;
5. Алкоголь өнімін өндіру аумағында оны сақтау және бөлшек саудада өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, алкоголь өнімдерін сақтауға және бөлшек саудада өткізуге лицензия беру;
6. Есебі мемлекеттік кірістер органында жүргізілетін берешектің жоқ (бар) екендігі туралы мәлiметтердi беру;
7. Салық есептілігін қабылдау;
8. Салық есептілігін кері қайтарып алу;
9. Салықтардың, бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің, өсімпұлдардың, айыппұлдардың төленген сомаларын есепке жатқызуды және қайтаруды жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты; 
10. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің құрылымдық бөлімшелерінен және (немесе) олардың аумақтық бөлімшелерінен шығатын ресми құжаттарға апостиль қою.

Сонымен қатар, 44 қызметтің ішінде 32 қызмет немесе 67% электронды түрде,  16 қызмет немесе 33% қағаз түрінде көрсетілетіндігін атап айтқан жөн.
Аналитикалық анықтама

2018 жылында – 1 095 705 мемлекеттік қызметтер көрсетілген, оның ішінде:
• электронды түрде – 1 038 299  қызмет (95%)
• қағаз түрінде – 57 406 қызмет (5%)
Көбіне талап етілетін келесі қызметтер:
         - Салық есептілігін қабылдау – 492 626 (мемлекеттік қызметтің жалпы санынан 45 %), оның ішінде:
- электронды түрде – 492 528 (99%)
- қағаз түрінде – 98 (1%)
- Салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ (бар) екендігі туралы мәліметтер – 329 366 (мемлекеттік қызметтің жалпы санынан 30 %), оның ішінде:
- электронды түрде – 328 516 (99%)
- қағаз түрінде - 850 (1%)

         2018 жылында мемлекеттік қызметтің көрсетілген сапасына шағым түскен жоқ.

 

© 2013 Нұра орталықтандырылған кітапханалар жүйесі
Әзірлеуші және қолдаушы: Интернет-компания Creatida
Яндекс.Метрика